24/7 DIGITAAL SAMENWERKEN

Screenshot 2018-11-26 at 21.59.42.png

BlueSquad zet in op kwaliteit. Naast projectmanagers en adviseurs is nu ook ons nieuwe Klanten Portaal live! Hierdoor zijn wij in staat 24/7 aanspreekbaar te zijn voor incidenten, service, changes en consultancy.

Features van BlueSquad klanten portaal

  • 24 / 7 support binnen de overeengekomen Service Level
  • Kennisbibliotheek altijd up-to-date
  • Wordt op de hoogte gehouden via email
  • Ruimte voor feedback nadat een incident is opgelost
  • Alle office software in één portaal
  • Via de App de status bekijken van een incident
  • Live Chat met de een medewerker van BlueSquad
  • Een dashboard op je mobiel en computer

Middels Artificial Bots staat de gebruiker altijd centraal en weten wij hoge prioriteit incidenten sneller de juiste aandacht te geven. Daarnaast is er een overzichtelijke kennisbank ingericht die door actuele incidenten up to date wordt gehouden. Met al deze technologieën en proces filosofieën was de grootste uitdaging het voor de gebruiker zo simpel mogelijk te houden. Daar zijn wij volgens de eerste gebruikers goed in geslaagd!

Nu is BlueSquad naast software ook in staat service te bieden zoals je dat verwacht van een partner.

Leave a Reply

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

WordPress Lightbox Plugin

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH