24/7 Digitaal samenwerken

BlueSquad zet in op kwaliteit. Naast projectmanagers en adviseurs is nu ook ons nieuwe Klanten Portaal live! Hierdoor zijn wij in staat 24/7 aanspreekbaar te zijn voor incidenten, service, changes en consultancy.

Features van BlueSquad klanten portaal

  • 24 / 7 support binnen de overeengekomen Service Level
  • Kennisbibliotheek altijd up-to-date
  • Wordt op de hoogte gehouden via email
  • Ruimte voor feedback nadat een incident is opgelost
  • Alle office software in één portaal
  • Via de App de status bekijken van een incident
  • Live Chat met de een medewerker van BlueSquad
  • Een dashboard op je mobiel en computer

Middels Artificial Bots staat de gebruiker altijd centraal en weten wij hoge prioriteit incidenten sneller de juiste aandacht te geven. Daarnaast is er een overzichtelijke kennisbank ingericht die door actuele incidenten up to date wordt gehouden. Met al deze technologieën en proces filosofieën was de grootste uitdaging het voor de gebruiker zo simpel mogelijk te houden. Daar zijn wij volgens de eerste gebruikers goed in geslaagd!

Like deze blog
Deel de blog!
26-11-2018
Duzy Ahmad

Gerelateerde blogs

Wat is het nieuwe werken? Wij geven 5 voorbeelden.

Het nieuwe normaal duidt op een nieuwe realiteit na een schokkende gebeurtenis, met als gevolg veranderingen waar wij als bevolking aan moeten wennen. Vlak na het einde van de Eerste Wereldoorlog werd het in 1918 voor het eerst genoemd. Een tijdschrift voorspelde dat ‘the new normal’ zou a

06-10-2020
Duzy Ahmad

7 tips die ieder bedrijf kan aannemen van Zeeman.

Internationaal, maar wel lokaal.Volgens Zeeman CEO Erik-Jan Mares zet Zeeman zijn koersen versneld op drie verschillende fronten. Internationale expansie, verduurzaming en benadering van een nieuwe doelgroep. Dat laatste is de focus van marketing baas Caroline van Turennout. Het toegankelijk maken

10-09-2020
Duzy Ahmad

Digitale transformatie. De prijs die je betaalt als jouw organisatie dat niet toepast.

Volgens Nederlandse termen betekent Digitale transformatie ‘het gebruik van nieuwe, snelle en vaak veranderende digitale technologie om problemen op te lossen. Het gaat over het transformeren van niet digitale of handmatige processen naar digitale processen.’ Vaak genoeg wordt geroepen hoe b

23-07-2020
Duzy Ahmad